Завдяки модулю я роз'яснила для себе такі питання, як способи використання учнівських досліджень у проектах та зрозуміла призначення основних запитань проекту, а саме: як дослідницькі навчальні проекти допоможуть розвивати моїм учням навички, необхідні у 21 столітті та навички мислення вищих рівнів; визначати конкретні знання та вміння учнів та їх спосіб подання.
Основна особливість дослідження в освітньому процесі - те, що воно єнавчальним. Це означає, що його головною метою є розвиток особистості, а не одержання об'єктивно нового результату.
Позитивна сторона у тому, що в учнів можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання та вміння широкому колу зацікавлених людей.
Основна особливість дослідження в освітньому процесі - те, що воно єнавчальним. Це означає, що його головною метою є розвиток особистості, а не одержання об'єктивно нового результату.
Позитивна сторона у тому, що в учнів можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання та вміння широкому колу зацікавлених людей.
Немає коментарів:
Дописати коментар