середа, 26 вересня 2012 р.

Модуль 4. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені з'ясувати основні запитання проекту та зрозуміти, яким чином краще буде оцінити роботу учнів під час проекту та після його закінчення. 
     На початку проекту вчитель може застосувати такі методи оцінювання, як «Вивчення прикладів робіт учнів» та «Мозкова атака», щоб  визначити навчальні потреби учнів, встановити навчальні цілі, використовуючи як інструменти оцінювання приклади робіт і оцінювання різних учнів, дані тестів, тему обговорення, записану на аркушах паперу, в електронному документі або на дошці.
    Впродовж роботи над проектом оцінюється діяльність учнів за методами «План проекту», «Спостерження груп», «Звіти про виконання проекту», для того щоб своєчасно відслідкувати прогрес у їх навчанні та надати зворотній зв’язок.
    Під час  оцінювання роботи над проектом, наприклад,  наукових досліджень, презентацій ,  або виступів учнів, учитель використовує методи «Продукти діяльності» та «Демонстрація».

Немає коментарів:

Дописати коментар